نیر وهای در سایه را فعال کنید تا رشد کنند

مدیر شعب استان ایلام عنوان کرد:

نیر وهای در سایه را فعال کنید تا رشد کنند

نیروهای شعبه را پرورش دهید و اگر کارمندی خوب کار می کند ،کمک کنید تا بهتر شود

عاطف ضمیر مدیر شعب استان که در جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسای شعب و دوایر مدیریت استان ایلام که در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود:روسای شعب باید با تغییر رویه و ایجاد نگرش جدید در بین همکاران  نگذارند که همکاران در سایه بمانند و باید زمینه رشد آنها را فراهم کنند.

وی با اشاره به ارزیابی مدیریت استان در بخش های مختلف طی دو ماهه ابتدای سال ، عملکرد استان را دربخش های مختلف در مقایسه با سایر استانها بسیار نامناسب دانست وخواستار ایجاد برنامه ریزی مناسب جهت تحقق اهداف و جلو گیری از  کاهش رتبه مدیریت شد.

مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به جایگاه سبز مدیریت استان در بین سایر مدیریت ها طی 3سال اخیر، به نحوه افزایش منابع و راهکارهای بازاریابی اشاره و تصریح کرد:ضمن توسعه روابط با مشتریان از محصولات و خدمات بانک نظیر ممتاز ، قرض الحسنه جاری ، جوانان ، بانکداری الکترونیک در زمان مناسب  استفاده نمایید.

وی با اشاره به اهمیت فرآیند بازاریابی و نقش آن در کسب سهم بیشتر از بازار تاکید نمود: روسای شعب بایستی برای دستیابی به اهداف ، در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

عاطف ضمیر در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از شعب اضهار داشت: از مجموع 16شعبه مدیریت فقط چهار شعبه نمره لازم را کسب نموده اند که باید روسای شعب کنترل و نظارت همه جانبه ای بر امور شعب و همکاران داشته باشند.

ایشان ادامه داد: نقاط ضعف خود را به بازار نسبت ندهید ، وقتی تفکر غلطی شکل بگیرد ، نتیجه آن عدم تحرک بخشی به همکاران، کاهش منابع و افزایش مطالبات خواهد بود.

وی ادامه داد: هر روز به آمار و عملکرد شعبه خودتان نگاه کنید ، ببینید شعبه شما در کجای آمار قرار دارد ، شعبه را آنالیز کنید ، بررسی کنید ، با برنامه ریزی نقاط ضعف را پوشش دهید.

مدیر شعب استان از روسای شعب خواست سلامت نفس را سرلوحه کار خود قرار داده و با توانمندی سازی و احساس مسیولیت تمام ، تلاش خود را در راستای جذب منابع و تحقق اهداف مدیریت انجام دهند.

مدیر شعب استان در ادامه عملکرد شعب مدیریت استان دربخش های مختلف را بررسی و از شعب امام خمینی (ره)، مادر ، حیدری و دانشجو به عنوان شعب موفق طی دو ماه اخیر نام برد.

وی در ادامه سخنان خود وصول مطالبات را یکی از راه های افزایش سرمایه بانک خواند و گفت: در کنار جذب منابع ، وصول مطالبات نیز به طور جدی پیگیری گردد.

عاطف ضمیر پیگیری مستمر و پیشگیری از معوق شدن مطالبات از همان قسط اول و دوم را بهترین راهکار کاهش مطالبات  ذکر کرد و بر فعالیت روزانه همکاران در این بخش تاکید نمود.

در ادامه این جلسه حشمت اله کاکی  معاون مدیر شعب استان نیز در سخنانی داشتن هدف و برنامه را باعث موفقیت ودست یابی به اهداف ذکر کرد و گفت: تلاش ، برنامه ریزی ، احساس مسیولیت وپیگیری مستمر امورباعث موفقیت خواهد شد.

وی  به ظرفیت ها و پتانسیل فراوان همکاران اشاره و بیان داشت: نداشتن توانایی یک بحث است ، اما وقتی به توانایی همکاران و منابع  در اختیار سایر بانکها  نگاهی می اندازیم آنوقت است که پی می بریم از توان همکاران بدرستی استفاده نشده است.

معاون مدیر شعب تصریح نمود :  مشتری مداری باعث جذب منابع و وفادار سازی آنان به بانک خواهد شد ، پس بدنبال راههای بگردید که توانایی و را حل های شما  را در برابر مشتریان افزایش دهد .

کاکی سپس به ارزیابی صورت گرفته از شعب در ابتدای سال اشاره و خاطر نشان ساخت: بدلایل مختلف شعب استان عملکرد مناسبی نداشته اند که بایستی با برنامه ریزی ، همفکری و مشارکت گروهی عقب ماندگی های این دو ماه اخیر جبران شود.

پیگیری پروند های اجرای ، وصول مطالبات، ، پاسخ به مکاتبات اداری، عدم ارسال پرونده توسط مشتری ، استفاده از تسهیلات بدون سپرده، استفاده از ظرفیت تبصره ماده 35 و مشتری مداری از دیگر  مواردی بود که کاکی به آنها اشاره کرد.

آخرین بروزرسانی 1399/4/9