فهرست اخبار فهرست اخبار

به منظور ارتقاء دانش همکاران

دوره آموزشی سپرده ممتاز برگزار شد

به منظورارتقای دانش همکاران نسبت به موضوع سپرده ممتاز، یک دوره آموزشی با حضور مدیر- معاون مدیر، روسای شعب و دوایر مدیریت و کارکنان شعب شهرستان ایلام برگزار شد
در این نشست که در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد، صید محمد نصرالهی - مدیر شعب استان ایلام -در سخنانی با تاکید بر تحقق اهداف ابلاغی توسط مرکز تصریح کرد : آگاهی  و تسلط بر خدمات و مزایای حسابهای ویژه، باعث راهنمایی صحیح و جذب منابع خواهد شد.
 وی از حساب ممتاز به عنوان یک حساب منحصر به فرد با رویکرد برد - برد برای بانک و مشتری عنوان و اظهار داشت: در شرایط رقابتی امروز و با توجه به جذب مشتریان جدید با هدف تحقق اهداف و تامین منابع ، حساب ممتاز می تواند باعث تامین خواسته های مشتریان و دست یابی به اهداف گردد.
مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به فعالیتهای روزانه کمیته بازاریابی و مراجعه حضوری به ادارات و سازمانها ، خواستار مراجعه حضوری روسا و همکاران شعب و دیدار چهره به چهره با عموم مردم و معرفی انواع خدمات بانک از جمله سپرده ممتاز، ضمانتامه، پرداخت تسهیلات و صندوق امانات شد.
نصرالهی مهمترین عامل جذب منابع را برقراری ارتباط با مشتری دانست و بر ایجاد رابطه مستقیم با مشتری و تعامل با آنان تاکید کرد.
در ادامه این نشست مهدی جمالوندی - رئیس دایره فناوری و اطلاعات مدیریت - در ابتدای سخنان خود و با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی منظم و منسجم می توان به اهداف رسید اظهار داشت: انجام مذاکرات مستمر با ادارات ، سازمانها و اشخاص و معرفی شرایط و مزایای انواع حسابهای ممتاز به عنوان یک اهرم بسیار مناسب جهت بازاریابی می تواند  ما را در امر تحقق اهداف یاری نماید.
جمالوندی با بیان اینکه همکاران نباید زمان را از دست بدهند تصریح کرد: همکاران باید با ایجاد تمهیدات لازم و ارتباط با بازارهای مختلف نظیر صنف مصالح ساختمانی ، پزشکان ، بازاریان و غیره طوری عمل کنند و شرایط و مزایا حسابهای بانک مسکن را تشریح نمایند که رغبت و اشتیاق مراجعه به بانک مسکن را در آنان ایجاد نمایند.
رئیس دایره فناوری در ادامه به تاکیدات مدیران ارشد بانک در تمامی جلسات و ویدئو کنفرانس ها مبنی بر تجهیز منابع اشاره و خواستار تلاش مضاعف همکاران به جهت رشد سپرده ها  و دسترسی به اهداف تعیین شده شد.
در ادامه این دوره آموزشی، جمالوندی - رئیس دایره فناوری مدیریت - به تشریح سپرده ممتاز با شرایط کوناگون و دستورالعمل های جدید پرداخت و نقاط ضعف و قوت ، افتتاح حساب با مبلغ متعدد ، نحوه تخصیص اوراق و راه کارهای ترغیب مشتریان به افتتاح حساب را توضیح داد.
 لازم به ذکر است مقرر گردید در مراجعات مسئولین مدیریت به شعب ، عملکرد شعب و همکاران مورد ارزیابی قرار گرفته و به  عملکرد مناسب پاداش لازم داده شود
آخرین بروزرسانی 1397/9/10